Bu Blogda Ara

14 Mayıs 2012 Pazartesi

We HATE to LOVE : Miu Miu'cular buraya !!
Benim tarzim olmasa da degi$ik cizgisiyle hep gozume carpiyor $u Miu Miu'lar... 2012 bahar-yaz koleksiyonu kotu demiyorum ama ozellikle cantalari ve ayakkabilari her$eye yaki$mayacagi gibi gunluk kullanimlari da tuhaf kacabilir. Gerci takana da giyene de cok yaki$tiriyorum o ayri. Eminim alabilsem ,dolabimda hiyerar$i olarak en ust tabakaya yerle$ir ve orada yillanir :)

Yalniz bir ozelligi var ki, cok bakinca ali$kanlik yapiyor ve bir tane de ben mi alsam dedirtiyor. Dikkat edin :) Aralarinda cok ho$uma giden elbiselerle birlikte ' 2012 Bahar-Yaz koleksiyonunu' sizlerle payla$mak istiyorum. Daha fazlasi icin buraya tiklayin.

Miu Miu tercih eden unlulere bakalim biraz da...
Hailee Steinfeld tamamen Miu Miu'lara burunmu$.
Jessica Alba ise Miu Miu'sunu Prada ile kombine etmi$. 
Gozlerin ondan tarafa hayretle cevrilmesine ali$mi$ Katy Perry, Miu Miu'nun en dikkat cekici rengi ile kar$imizda.
Kate Bosworth'u da Miu Miu ve Stella Maccartney ile goruyoruz ve tek kelime ile bayiliyoruz...

























Tarzini hic begenmedigim Kirsten Durst sonunda kendine yaki$ani bulmu$.
Rooney Mara ise Miu Miu icin yaratilmi$.
Victoria Beckham hic geri kalir mi? Elbise Victoria Beckham Dress'i olsa bile o da
yaki$tirmi$ Miu Miu'larini kendi stiline...
Ve ne diyebilirim ki;Victoria'yi tarzindan farkli gormek benim ho$uma gidiyor. Bu kisa elbise mesela cok yaki$mi$ ona.
                                                                          
Diana Kruger ve Keira Knightley Chanel ve Miu Miu'suyla...

             Heide Klum Miu Miu ,Paige Premium Denim ve Tibi'si ile...        
         Ve gozumuzun onunde buyuyen ve son zamanlarda moda ikonu olmaya cali$an Emma Watson'a da yaki$tirdim ben Miu Miu'yu.                                    

Reese Witherspoon ve Scarlett Johansson 'u Miu Miu'lar icinde goruyoruz.
Scarlett bu sefer olmami$...
















Audrey Tautau ve Drew Barrymore'i nasil buldunuz?
Gossip Girl'un Blair'i de ho$ olmu$ Miu Miu'lar icinde..

Daha fazla Miu Miu gormek isterseniz buraya tiklayin.

Tekerleme gibi adi olan bu markanin son yorumumu da geyikle$erek soyle bitirmek istedim , affiniza siginiyorum: 'Peki siz Miu Miu'cula$tirabildiklerimizden misiniz yoksa Miu Miu'cula$tiramadiklarimizdan misiniz? ' :)

Iyi haftalar herkese!!

Hiç yorum yok: