Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2012 Perşembe

VERANDA


5 ay once ta$indik ama hala evin icinde i$ bitmedi :( Bitecek gibi de degil ya hadi hayirlisi. Evin icinde i$ bitmeyince, kendisine bir turlu sira gelmeyen zavalli verandam boynu bukuk bizi beklermi$ de haberimiz yok. Uzun zamandir verandamla benim aramdaki gizli baki$malarin ardindan dayanamadim ve temizlemeye karar verdim. Veranda verandaligindan cikip depo haline gelmeye ba$lami$ti cunku. Ve beeeeen kollarimi sivadim, i$e koyuldum. $imdi oyle bir hal aldi ki artik zevkle dekore edebilirim ve oda olarak kullanabilirim. Yupppiii!!

Balkonlu ev alip , sonradan aydinlik bir oda elde etmek icin balkonunu kapatan vardir aranizda.. Ya da benim gibi ne yapacaginizi bilemediginiz bir verandaniz.. Boyle yerler , oyle yerlerdir ki ki$ilikleri tam oturmami$tir. Bahceye bakiyorsa onun ozelligini almaya da, salonun devami $eklinde oldugu icin salon gibi olmaya da egilimli yegane odadir.

Peki boyle bir odaya neler yapabiliriz? Hep beraber bakalim ve du$unelim...

Bol yastikli koltuklarla ya da sandalyelerle oturma alani olu$turulabilir...




Yemek odasi olarak kullanilabilir

Deniz kiyisindaymi$siniz gibi bir durum yaratilabilirsiniz...
Ya da kendiniz icin bir sandalye atabilirsiniz sakin sakin kitabinizi okuyabileceginiz..

Ve daha fazlasi...

Benim rengarenk hayallerimde koca bir piano koymak var verandama, o kadar... Tabii ki guzel bir resital verme kivaminda calabilmek. Hayal bu, SINIR tanir mi, tanimaz :)
 Bana daha gercekci fikirler verirseniz cok sevinecegim, o ayri ;) Bekliyorum...

Hiç yorum yok: