Bu Blogda Ara

3 Mayıs 2012 Perşembe

PLAN PLAN PLAN...
Hayati planlayarak ya$ama hastaligina yakalanmi$ Avrupa'da dura dura sanirim ben de onlardan biri gibi olmaya ba$ladim ki hic ho$uma gitmiyor:( Hayatimda acenda kullanmayan ben, onsuz yapamiyorum artik. Bu durum ya$la da alakali olabilir , o ayri bir konu, hic acmayalim :)

Acenda kullanmayayim desem, olmuyor ki. Cep telefonum da onun yerini tutmuyor. Bir kere magazalarin ya da resmi dairelerin cali$ma saatlerini not etmek amacli bile gerekli oluyor. Neyse lafin kisasi, hayat burada plansiz ya$anmiyor. Hayatta suprizlere de yer yok. Ha supriz partiler hazirlaniyor ama en az alti ay onceden her$eyi planlamak kaideyle... Boring!!!!

En cok neyi ozledim biliyor musunuz? Cat Kapi geli$leri!! Aramadan, sormadan 'kahve icmeye geldim','hadi bir cay demle icelim' demeleri ozledim...

Cevremde en cok planlamayi seven ki$i ise sevgili e$im... Ve yakinda evime soyle bir takvim alirsam hic sasirmayin.
Bazi $eyleri planlanmadan da olmaz tabii ki... Dugun, i$ goru$mesi, dogum, tatiller gibi.
Aralarinda durumu abartanlar da var o ayri...

Neredeyse her bireyin burada bir acendasi var. Durum boyle olunca pazar da cok geni$. Bunun modasi mi olur demeyin, oluyor. Yilba$larinda hediye listelerinde en ba$ta bulunan acendalar, ce$it ce$it, renkli renkli.. Insanin kullanmasa bile aksesuar olarak alasi geliyor. Hele de el yapimi olanlari cok $irin.


Neyse, plan yaparak ya$amaktan biraz sIkIldim da ben. Konuyu eglenceli hale getirip sizinle payla$mak istedim.

Guzel suprizlerle dolu bir hafta gecirmeniz dilegiyle...



Hiç yorum yok: