Bu Blogda Ara

4 Mayıs 2012 Cuma

FRIDAY FASHION

NEON... Nam-i diger 'Fosforlu Cevriye ' :))


Neon modasi hakkinda ne dusunuyorsunuz? Seeeeert !! :)  Evet sert ve carpici! Ama dogru kullanirsa cok $ik olabilir. Bugun ak$am di$ari cikiyorsaniz ve niyetiniz carpici gorunmekse, hemen neonlarinizi gecirin ustunuze. Neon  olan bir$eyiniz yok ise hemen en yakin ali$veri$ merkezine girin ve Neon oje alin. Ya da ince bir kemer.. Bahane istemem :) Cunku bugun Cuma!!!


2012 Bahar-Yaz modasina damgasini vuran Neon'lari ben sevdim. Ozellikle cantalari!! Ba$tan a$agiya neon giyinmem heralde.. Ama takilarla,cantamla ya da ayakkabilarla bir $ekilde modaya uyarim.



Benim begendigim NEON kareler...

Nasil kombine edebileceginize dair birkac fikir vermek istiyorum. Malum zor renkler..



How to Wear Neon: Look #1



Herkese CARPICI bir cuma diliyorum!!



Hiç yorum yok: