Bu Blogda Ara

24 Mayıs 2012 Perşembe

65. CANNES Film Festivali'nden goruntuler...
Film ve moda takipcileri icin bayram gunleri 2012 Cannes Film Festivali ile ba$ladi ve buyuk bir hizla devam etmekte. I$te kirmizi halidan goruntuler...

Bu sene anla$ildi ki unluler kirmizi haliyi supurme konusunda hemfikir olmu$lar. Bunlardan ilki Eva Longoria. Upuzun kuyrugu biraz zorluk ya$atsa da Marchesa elbisesi ile $ik olmu$.
Manchester aksanina bayildigim Cheryl Cole da haliyi supurenler arasinda. Ne giyerse giysin o gulu$e her$ey yaki$ir bence...
Naomi Watts bu kiyafetiyle begenilmese de, o kadar kotuler var ki bu kiyafet standartlarin uzerinde kalmi$. Ben begendim.
Eva Herzigova Dolce & Gabbana ile. Bu vucuda yaki$mayacak elbise var mi , $uphe icindeyim..
Hintli guzel Aishwarya sert cizgileri olan beyaz-lacivert kiyafeti icinde guzel olmu$.
Gereksiz uzun olan bu kirmizi kiyafetler icinde Bérénica Béjo hakkinda ne du$unecegimi bilemedim. Siz?
'La Vie en Rose' ile Oscar sahibi olan dogal guzellik Marion Cotillard'u cok begendim.
Kirmizi haliyi supuren diger bir unlu daha...
Kristen Stewart, Nicolas Ghesquière'in tasarimi ile kar$imizda. Sacina en azindan bir $ekil verse hic de fena olmazmi$.
Cannes'da en cok begendiklerim arasina giren Yang Mi, $u sari elbisesi ile ne kadar guzel olmu$. Hele elbisenin canta ile uyumu, bayildim!!
 Goz yoran kiyafetler:

Moda renklerine burunmu$ Bérénice Béjo bu kiyafetiyle aslinda fena sayilmaz. Ama gogus dekoltesi guzel durmadigi icin benim gozumu yordu.
Masa ortusu mu desem perde mi desem ne diyecegimi bilemedim bir kiyafet. Cinli superstar Fan Bing Bing ,Christopher Bu'nun tasarimi ile Cin bahcelerinden firlami$ gibi...
Bu sene bir bacak gosterme meraki unlulerde. Angelina Jolie'nin Oscar Toren'inde yarattigi 'bacak travmasi' sonrasi nasil ali$acagim bakalim bu yirtmaclara tekrar...
Kanatlanip ucmaya hazir bir unlu daha..Victoria Secret'ten ali$tigimiz kanat modasi ho$ durmu$ aslinda. Ama yine de yordu benim gozlerimi bu kiyafet...

Olmazsa Olmazlar : What were you thinking?

Hintli guzel Freida Pinto, Michael Angel tasarimi ile kar$imizda. Pembe delisi ben, begenmedim bu kiyafeti kesinlikle. Bir tuhaflik var ama ne? Nereden ba$lasam?
Gogus dekoltesi hic $ik degil. Belde normalden kilolu gosterecek bir kuma$ fazlaligi...Ayakkabinin elbise ile uyumsuzluguna yorum bile yapamiyorum. Hic olmami$ !!!
Ingiliz oyuncu Tilda Swinton paketlenmi$ de gelmi$. Birisi Tilda'ya nasil makyaj yapilir ogretebilir mi ? 16 Mayis'da The Moonrise Kingdom Gala'sina bronz rengi Haider Ackermann tasarimi ile gelmi$ ama gelmese de moda adina fazla bir $ey kacirmazmi$iz...
Bill Murray, caaaaanimmm Bruce'mun yanina hic yaki$mami$..Boyle her bir yone olan, her bir renkten olu$an cizgilerle, tovbe tovbe...

Bu kadar felaket karelerden sonra biraz moral bulalim..

Alec Baldwin illa ki dikkat cekecek kazanova haliyle...Kucaktaki ise Hilaria Thomas.
Ya$ina meydan okuyan Jane Fonda. Her giydigi ile en guzeller arasina girmeyi ba$ardi. Hele de siyah-beyaz Stella McCartney elbisesi ile...

Eveeeeet gelgelelim festivalin en cok konu$ulan kiyafetine!!!
Diana Kruger mint ye$ili Giambattista Valli tasarimi ile 1 numaraya yerle$ti. 65.Cannes acili$ gunu bu kiyafetiyle kirmizi halida yuruyen Diana, gozleri kama$tirdi. Ilk gun cikmasina ragmen etkisini kaybetmeyen ve hala konu$ulan kiyafeti ile i$te Diana Kruger..

Sadece kiyafetiyle degil ayni zamanda festivalin en guzel cifti oldu Joshua Jackson'i ile birlikte..
Pacey hayranlari bana hic kizmasin. Bu cift birbirine cok yaki$iyor. Bir du$unsenize; ya Joshua gidip Miley Cyrus ile falan birlikte olsaydi.. O zaman imza toplar , Hollywood'a yollardik artik :)

Veee payla$madan gecemeyecegim diger goruntuler...
Buyuk bir hizla devam eden Cannes'dan yine goruntulerle devam edecegim. Bugunluk benden bu kadar.. Sizler en cok hangi unluyu begendiniz ya da begenmediniz? Yorumlarinizi bekliyorum.

3 yorum:

LAL dedi ki...

Cannes Film Festivali ile ilgili ilk yorumum, bu sene kısa film ödülünü Ülkemizin gururu olan Rezan Yeşilbaş kazandı...Darısı Atlas okyanusu aşıp, Oscar kazanmaya...

Moda yorumlarına gelecek olursak...
Diane Kruger´a seslenmek istiyorum: Bu kadar asil ve güzel olunmaz arkadaşım,ayıptır dünyanın diğer kendine "kadın" diyen yaratıklarına:)Elbisnein rengi muhteşem,modeli rüya gibi...Canım Pacey´imizin (evet Joshua Jackson benim için 80 yaşına kadar Pacey olarak kalacak:) yanında görmeye katlanabileceğimiz yegane kadın Diane Kruger..Yalnız bir an için bitchy olayım; turuncu elbiseden taşan göğüsler çok na-estetik!!!

Diğer bayanlara gelince; ben bu tüy modasını sevdim aslında...ve bence Oscar kırmızı halsına göre Cannes daha başarılı, Avrupa-Fransa etkisi midir nedir...bayanlar daha bir lady-like...Sonlardaki karelerin birinde eski bir dost gördüm sanki (Ross Geller:) Yeni bir film rolü dolayısıyla mı başka bir sebeple mi ordaydı merak ettim?=??=?Soncümle son kareye gelsin; Gael Garcia is absolutely gorgeous!!!

Masal dedi ki...

Yorumlarina sonuna kadar katiliyorum. Cannes kac gundur devam ediyor ve Diana Kruger bu sene kirmizi halinin birincisi oldu. Ne giyse cok yaki$tirdi kendine. Turuncu elbise konusunda hemfikiriz.
Daha fazla karelerle devam edecek Cannes macerasi ve sana ozel daha fazla 'Pacey'fotografi yuklemeye cali$acagim ;)

Masal dedi ki...

Ha bir de David Schwimmer neden orada diye sormu$sun ya..Ne yazik ki yeni bir Friends serisi icin degil. Madagascar 3'un acili$ galasi icin oradaydi.Zurafayi seslendirdigi icin...