Bu Blogda Ara

21 Mayıs 2012 Pazartesi

PAZARTESI SENDROMU --- Rengarenk
Guzel bir haftasonundan sonra hayatin aki$ini durduramadigimiz icin geldi catti yine pazartesi..

Bugun, pazartesi sendromu ya$amayalim diyorum ben. Ne dersiniz? Bir degisiklik yapalim, pozitif du$unelim. Ne de olsa haftanin ilk gunu : yeni umutlar , yeni sozler, yeni ba$langiclar... Herseyi rengarenk gorelim...
Yine icime Polyana kacti, anlayamadim. Halbuki yagmur dinmedi, duracak gibi de degil. Ama ben umutla gokkusagini bekliyorum..

Pozitif bir pazartesi icin ne yapabiliriz :

Bugun i$e buyuk adimlarla gidelim mesela :)
I$e arabayla gidiyorsaniz, arabanizda en sevdiginiz radyo kanalini ayarlayalin. Carsamba gunu piyasaya yeni cikacak 'Tam 90 Dan' cd'sinin sarkilarina muhakkak denk geleceksinizdir. Benim gibi 90'lilarin sarkilariyla buyuduyseniz sizi ayri etkileyecektir. Bagira bagira Yonca Evcimik'in 'Aboneyim abone'sini , Izel'den 'Hasretim'i soyleyin arabanizda...

Ofiste cali$anlar simdi yapsin kendine bir kahve , otursun bilgisayarin basina ve gulumseyerek gune ba$lasin..
Cogumuz ,ben dahil, diyete ba$ladik bugun. Her pazartesi kendimize verdigimiz diyet sozlerimizin sonunu getirebilecegimize inanalim. Pastalara , boreklere sadece gulumseyerek yandan bakalim ve bir catallik yiyip mutlu olalim..
'Yok, ne yaptin yahu pastalar falan' diyorsaniz o halde rengarenk bir meyve salatasi yiyin.
I$e giderken giysi dolabinizda en renkli $ey neyse, onu giyin. Abartmamak kaidesiyle, rengarenkliginizi makyajinizla, ojelerinizle, takilarinizla pozitif oldugunuzu ba$kalarina da hissettirin. Gerci asagidaki fotograflar ofis ortamina biraz aykiri olsa da, siz ne demek istedigimi anladiniz eminim..

Ofisinizde bugun farkli kalemlerle calisin. Onemli seylerin altini renkli renkli cizin. Ortaminizi renklendirin...
Cocugunuz hasta ve siz de onunla evde kalmak zorunda kaldiysaniz , beraber el i$i yapin, cupcake'ler pi$irin.

I$ ciki$i hemen eve gitmeyin. Yolunuzun ustunde lunapark varsa ,bir kereligine donmedolaba binin mesela...

Ya da ali$veri$e gidin ve tek renk koltuklariniz icin rengarenk yastiklar alin...
Eger havaniz guzel, gune$iniz bol ,gidebileceginiz bir deniz kiyiniz varsa, i$ ciki$inda oraya gidin.. Bir cafe'ye oturun , kahvenizi yudumlayin arkada$inizla. Ya da cocugunuzu okuldan alip , onunla gidin. Ne de olsa gunler uzadi artik.
Illa ki yagmur yagiyorsa $emsiyenizi yaniniza almayi unutmayin...
Her$eyden onemlisi gun boyunca gulumseyin...

Bu onerilerden hangisini uygularsaniz uygulayin , emin olun zaman ucup gidecek ve haftasonu hizla gelecektir.

Nedense icim kipir kipir ve mutluyum.. Bugun rengarengim!! Pozitif enerjim sizi de etkilediyse ne mutlu bana!!
Iyi haftalar herkese...

Hiç yorum yok: