Bu Blogda Ara

30 Nisan 2012 Pazartesi

NEW LOOK'a ihtiyaci olanlar buraya :)

Sizin fikirler gelmeden ben ali$veri$imi yaptim bile :) - Kucuk bir hatirlatma; bakiniz HenNight -

Bu aralar benimi kelebekler sardi yoksa ben mi onlara sardim belli degil. Gittim yine cicekli bocekli bahar moda renkleri mint ve sari renklerinden olusan su elbiseyi aldim. Ona uyan cicekli tokalar da...

Aslinda asagidaki cicekli elbise'yi mi alsam yoksa bunu mu diye kararsiz kalsam da, kadinlar icin en buyuk kriter hakkimi kullanip beni en zayif gosteren elbiseyi aldim :)

New Look benim favori markalarimdan birisidir. Moda olan herseyi $ip diye bulabiliyorsunuz. Hem de cok hesapli. Kalitesi cok iyi olmasa da aliyorum. Ne de olsa moda cok cabuk gelip geciyor. Neredeyse 'Take-away Moda' durumu var artik :) Mesela Neon modasi.. $imdi cazip gelebiliyor. Fakat seneye bahara sanmiyorum ki neonlarimizi giyelim.

New Look'dan sizin icin sectiklerimi payla$mak istiyorum.




















NewLook'un bir de ayakkabi reyonu var ki inanilmaz ilgi cekiyor. Reyona girdiginiz zaman cikamiyorsunuz. Benim rekorum 2 saat :) Ayak numaram kucuk olsa rekorim 4 saate cikabilirdi.



Partiye gidilir de yanimiza 'Party Feet' alinmaz mi ? :)

Ha bekarliga veda partisi nasil mi gecti? Su anda biraz ba$im agrisa da coook guzeldi!!:)


3 yorum:

LAL dedi ki...

kelebekli elbise çoook güzel:)

Masal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Masal dedi ki...

bence de kelebekli olan cook guzel!! peki benim aldigim kelebekli nasil? Ya da sen onu mu kastettin ;)