Bu Blogda Ara

24 Nisan 2012 Salı

Duvar Sticker'lari
Kizim dogmadan once odasi icin tema du$unmu$tum, her heyecanli anne adayi gibi. Inani$lar vardir; bebek dogmadan hazirlik yapmak ugursuzluktur gibilerinden. Bizler neden sevincimizi bu tip inani$larla kursagimizda birakiriz sanki? Anliyorum, tabii ki her$ey planli gitmeyebilir. Ama anne adayinin mutlu dusunceler ve umutlar icinde olmasi, rahmindeki can icin hayati onem ta$iyor.
Anne adaylarina burdan sesleniyorum, kafanizi rahat tutun. Pozitif du$unun. Ve hamileliginiz boyunca hayal kurmayi kendinize yasaklamayin.
Kiyafetler alin, odasini doseyin, patikler orun... Ne bileyim i$te ,evinizin sakinliginden ve sessizliginden sonuna kadar faydalanin :)

Ben hamile oldugumu ogrenir ogrenmez ali$veri$e ba$lami$tim bile :)
Kiz cocugu icin pembe , erkek cocugu icin mavi kli$esinden uzakla$mak amacli renk secimim sari , ye$il , beyazdan yana oldu..Ama ne olursa olsun pembeden vazgecemeyecegim icin ondan da serpi$tirdim kizimin odasina..
Bir gun ali$veri$teyim. O da ne !!! Kelebekler , dallar, ciceklerle dolu bir duvar sticker'i gordum. I$te o anda biliyordum hangi temayi istedigimi.
Kizim icin ben ' Bahar' temasini sectim. Odasinda cicekler acsin, kelebekler ucussun , ku$lar agac dallarina konsun, ku$lar yuvalarina yem ta$isinlar... istedim. Ve az bucuk ba$ardim sanirim bu duyguyu odaya yansitmayi...

Duvar stickerlari inanilmaz keyifli bir$eymi$!! Hem pahali degil hem de uygulamasi cok basit. Duvara,cama,dolaplara... istediginiz sekilde yapi$tirabiliyorsunuz. Bir sure sonra sIkIlirsaniz , kolaylikla cikarabiliyorsunuz.
Sadece bebek odalari icin degil yatak odanizda ,oturma odanizda kisacasi evinizin her yerinde kullanabilirsiniz.

Bugun amacim dogmami$ cocugunuz icin hayallerinizi ce$itlendirmek... Ya da cocugunuzla ortak yapabileceginiz bir aktivite yaratabilmek...Cok keyif alacaklardir bu stickerlarla odalarini suslemekten.

Bebek ve cocuk odalari icin :
Ben duvar stickerlarimi 'Nouvelles images' markasi aldim. O kadar cok ce$it var ki..Iste bazilari :






Benim duvar sticker maceram ise burada...
Kizim her sabah kelebeklere teker teker dokunmayi cok seviyor :)
 Ayna $eklinde kelebekler alarak kompozisyonu tamamlamaya cali$tim.
 Ve ba$ladim yapi$tirmaya... Bir kismini duvara bir kismini da yandaki beyaz elbise dolabina yapi$tirdim.

Bir kac kelebelegi de pencereye dogru ucurdum ki cikip gidebilsinler diye :)

Duvara yapistirilan kara tahtadan da aldim. Kizimin eli kalem tutmaya ba$ladigi anda derse ba$layacagiz da :) Yandaki el izleri de kizima ait. 7 aylikken kre$inde yapip babasina hediye etti.
Umarim ilham verebilmi$imdir. Kollari sivamaya hazir misiniz $imdi ?
Kolay gelsin ;)



Hiç yorum yok: