Bu Blogda Ara

18 Nisan 2012 Çarşamba

MY WEEK WITH MARILYN

Kim bilebilirdi ki Michelle Williams'in yani Dawson's Creek'in asi Newyork genc kizinin, bir gun gelip Marilyn Monroe karakterini en iyi $ekilde canlandirabilecegini.
Ben Scarlett Johansson'i Marilyn'e benzetirim ve bir gun Marilyn Monroe'nun filmi cekilirse heralde onu oynatirlar diye du$unurken, bu rol icin Michelle Williams'i sectiler. 'Haydaaaa' dedirtti bu durum. Ama kucucuk boyuyla, cirpi bacaklariyla Michelle, harika bir i$ cikardi. Marilyn Monroe'yu canlandirmak omuzlarda buyuk bir yuk..Yine de O, rolun hakkini sonuna kadar vermi$. Makyajiyla , giyimiyle, danslariyla, o seksi baki$lariyla olmu$ bir Marilyn. Cok begendim.

Bugun hem Michelle'den hem de Kasim 2011 'de cikan son filmi ' My Week with Marilyn ' den bahsedecegim. Film gercek bir hikaye.. Monroe'nun Londra'ya bir haftalik ziyaretinde onunla  a$k ya$ayan Colin Clark'in gunlugunden uyarlanmi$ bir film. Marilyn Monroe sevenler muhakkak izlemeli!
Film'den ve film galalarindan bazi goruntuler...


















Nasil? Benzemi$ mi Marilyn Monroe'ya? Ben bu kizi cok sevdim. Her kirmizi haliya ciktiginda da 'en $iklar' arasina giriyor. Cok zevkli, sirin ve ba$arili buluyorum!!!
Michelle Williams'in yukseli$ine bakalim biraz...Nerden nereye!
Dawson's Creek'den bir goruntu


Bu kizin yuzu ayri bir guluyormu$ Heather ile birlikteyken.. Yazik oldu adama :(
2008 yilindan sonra Michelle ayri bir yukseli$e gecti.












Bunu daha once payla$mi$tim ama yine payla$iyorum.Cunku bu seneki Oscar Torenin de benim icin bir numara elbise buydu. Ve o elindeki kucuk pembe canta nasil da uymu$. Kimin aklina gelir ki...Turuncu elbise ve pembe canta..

Bir de saclar niye mi kisa? Bir yerde okuduguma gore Heather Ledger'in Michelle'in en sevdigi hali kisa sacli haliymi$.
Siz nasil buluyorsunuz Michelle Williams'i? Aranizda filmi izleyeniniz var mi?


Hiç yorum yok: