Bu Blogda Ara

3 Nisan 2012 Salı


Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Bu satirlar size neyi hatirlatti?
15 yil oncesine gidelim. Belki ciktiginiz cocukla gittiginiz ilk film.Ya da okulu kirip arkada$larinizla bu filme gittiniz. Haftasonu eglence olsun diye ailecek bu filmi sectiniz izlemek icin. Ama hepimiz, hangi $artlarda olursak olalim salya sumuk ciktik filmden. Hadi hadi dogru soyleyin, sinemada bu filmi izlerken aglamayaniniz var mi?
Aglamamak mumkun muydu? Gercek bir trajedi, bu kadar guzel beyaz perdelere tasinabilirdi.
1911 yilinda White Star Line sirketi, bastirdigi brosurlerle “batmasi imkansiz” bir transatlantigin tamamlandigini ilan etmisti. Fakat 1912'de Amerika'ya yol aldiginda buzdagina carpti ve 2,5 saat icinde batti , 1516 kisi hayatini kaybetti. Tam 100 yil once....

Celine Dion'un uzun yuzunu iyice uzatip soyledigi o muhte$em '' My heart will go on '': Titanic'in unutulmaz muzigi... Du$unun ki bu film 1997'de yapildi. O zamanin teknolojisine gore harika bir i$ cikmi$ti ortaya. (bu cumle kendimi ya$li hissetmeme neden oldu ama yazdim gitti :)
Akillarda oyle iz birakti ki ,DVD koleksiyonuma ekledigim unutulmaz ''Titanic'', 3 boyutlu haliyle 6 Nisan'da tekrar sinemalarda olacak.
Nostalji olsun diyorsaniz; toplanin arkada$larinizla, alin selpaklarinizi ve gidin izlemeye derim ben.
Son 15 yilda filmin Kate'i ve Leo'su resmen evrim gecirdi. Bebek yuzlu Leo $imdilerde birbirinden guzel filmlerle kar$imiza cikiyor. Kate, Ingiliz asilligi ile kirmizi halida her yurudugunde goz kama$tiriyor. Giydigi her kiyafeti kendine o kadar cok yaki$tiriyor ki kirmizi halinin hep en $iklarindan oluyor. Gerci bunu 15 yil oncesi icin soylemek cok guc :) 1997'deki film galasindan bir kare :
Once Kate'in Titanic'de nasil giyindigini gorelim. Hatta onun gibi giyinmek icin tiyolar vermek istiyorum. Ozel partilerde cok $ik olabilir
My heart will go on.
***************************************
Deep Blue Romance
*************************************
Doors to Inspiration



**********************************
Titanic 3D'nin film galasindan goruntuler :
Ve benim bu filmde unutamadigim sahneler...
Eger Titanic 3D'yi izlerseniz yorumlarinizi bekliyorum. Ben bebegimden firsat buldugum anda gidecegim.Bu sinema ziyafeti kacmaz.




1 yorum:

Masal dedi ki...

$imdi geldim sinemadan.. 3D'de izlemek ayri bir guzeldi. Ama bir an ke$ke hikayeyi bilmeseydim ve izleseydim oldum. O zaman daha bir muhte$em olurdu heralde. Filmin sonlarina dogru Rose ve Jack tamamen geminin ucunda okyanusa dogru batarken ; Jack dedi ki: ' You will take a deep breath when I tell you'... o anda bir derin nefes almi$im sanki suya girecek olan benim :)