Bu Blogda Ara

19 Nisan 2012 Perşembe

Repeat after me : I DESERVE NEW SHOES!!
Itiraf etmeliyim ki ayaklarim vucudumda en cok sevdigim yerlerim degildir. Numara buyudukce o guzelim ayakkabilarin $irinligi gidiyor sanki.
Ben,ayakkabi ali$veri$ine annemle gitmeyi severim. Cunku onun ayaklari 36. Ne giyse yaki$iyor. Almasa bile ona denettiriyorum o guzelim topuklulari...

Keske ayaklarim anneme cekseydi. Belki de oyle olmamasi cuzdanim icin hayirli olmu$tur. Malum o zaman yetemezdim ayakkabi a$kima.. Ben de bu a$ki takilarda, cantalarda ,$aplaklarda ariyorum artik. Ama ne yalan soyleyeyim, ayakkabilarin yerini hicbir sey tutmuyor!! Havalar da isiniyor yava$ yava$. Benim ayakkabi a$kim depre$ti. Nasil guzeller!!!

Bu sene bahara ve yaza damgasini vuracak T-Strap topuklular ve sandaletler dahil su guzellikleri payla$mak istedim bugun sizlerle..




 
Su guzellige bakin; Emporio Armani yine yapmi$ yapacagini... Asil ve $ik!! Milan Fashion Show'da en iyiler arasina giren bu $ik siyah beyaz T-Strap'tan ben de istiyorum.



Yorum yapmaya bile gerek yok. Tek kelime : Gucci 
Elbise de coook guzel!!
Ralph Lauren devami burada




T-strap'ler hemen hemen her unlunun ayaginda...
Gossip Girl fan'lari icin haberin devami burada

Su guzelim pastel rengi ayakkabilari da payla$maliyim. Cicekli ayakkabilar gecen baharin modasiydi ama benim gonlumun bir numarasi...
Begendiyseniz devami burada
detaylar burada


Veee o vazgecilmez topuklular
Topuk ve jeans uyumu.. Cok yaki$tiririm..





Ipekyol'un bu bahar-yaz ayakkabilarina bittim. Katalog burada



Guess by Marciano Marietta

''Mutsuz kadin yoktur , az ayakkabi vardir'' :)
Mutsuz hissettiginiz anda kendinizi, cikolata yemek yerine bir cift ayakkabi satin alin. Oyle ''Gucci'' marka olmak zorunda da degildir. Bize ayakkabi olsun yeter :)

****Keyifli gunler herkese ****


4 yorum:

LAL dedi ki...

Bahar geldi, ayaklarhava almalı tabi:) şöyle güzelce pedikür bakımı yapılmış , bordo oje sürülmüş ayaklar...bkz:dün paylaştığın Michelle Williams fotolarındaki ayakkabı ile yaratılan zarafet... Yalnız şu takoz topuk modası geçse daha iyi olacak...ince topuklar çok daha güzel, ama bu sene kesinlikle renkli renkli renkli yakkabılar moda!!! koyu yeşil, ince topuk bir yakkabı jeans + beyaz sade ama klas bir t-shirt, yeşil takılar, takılarla aykkabıkların uyum içinde yarattığı şıklık favorim:)

Masal dedi ki...

Ince topuklularin zerafeti hicbir seyde yoktur. Bu arada zevkini takdir etmemek mumkun degil. Ye$il uyumu fikri cok ho$uma gitti. Aklimda yoktu ama bir de ye$il ayakkabi mi alsam :)

Anac Ruh dedi ki...

Su guzellige bakin; Emporio Armani yine yapmi$ yapacagini...
dediğin ayakkabının üstünde bi ayakkabı varya dantelli siyah ona bayıldım ama marka yada herhangi bişeyini aradım bulamadım markasını falan biliyosan yazar mısın

Anac Ruh dedi ki...

ve adım neden asi qirl bilmiyorum