Bu Blogda Ara

22 Nisan 2012 Pazar

23 Nisan ne guzel bir gundur..

Buyudum ama icimdeki cocuk hala 23 Nisan geldigi zaman co$ar :) Dondurmanin her ay yenmedigi zamanlarda, 23 Nisan benim icin dondurma sezonunun acili$iydi. Ne mutlu olurdum! Once 23 Nisan gosterileri izlenirdi bayraklar ellerimizde. Sonra ustune dondurma ,elma $ekeri , pamuk $ekeri... ne dilersek. Ne de olsa bizim bayramimizdi. Ah ah, tekrar cocuk olmak var.

Evet, yarin 23 Nisan ve onlarin gunu.. Birakin diledikleri gibi eglensinler. Ne istiyorlarsa yapsinlar. Bir gun olsun $imartilsinlar...
Neler mi yapabilirsiniz cocuklarla? Icinizdeki cocugu dinleyin. O ne istiyor kulak verin. Siz de cocuklarla cocuk olun bir gun icin.

Bilmem sizinki ne diyor. Benim icimdeki cocuk, 23 Nisan'da $unlari yapmak istiyor :

***Bana balon alsinlar!! Ne kadar cok ve renkli olursa o kadar guzel olur***

***Ucurtma ucuralim...Havalarda ozgurce uctugumu hayal edebileyim.***
***Elma $ekeri de alsinlar ya da pamuk $ekeri.. Elim, yuzum yapi$ik yapi$ik olsun :)***

*** Ustum kirlenecek mi derdi olmadan doyasiya boya yapalim***
*** Yemye$il bir alana gidip,doyasiya ko$up eglenelim***
***Her yerim toprak olsun. Dogaya yeni bir fidan ekeyim. Onunla beraber buyuyeyim.***
***Bugun ne istersem onu giyebileyim. Palyaco olayim, prenses, cilek olayim :)***
 
 
 *** Kimse kari$masin; 'Aman dokuluyor, kirlendi ortalik diyen birisi olmadan pastalar yapayim***
*** Atli karinca olmazsa olmaz ***

Hem cocuklarin hem de icimizdeki cocugun 23 Nisan'i kutlu olsun!!




Hiç yorum yok: