Bu Blogda Ara

29 Mart 2012 Perşembe

Zzzzzzzzz

Bazi moda akimlarina akil sira edirmek zor.
Bakkala bazen pijamayla gitmeye kalki$irdim. Annem ' Kizim cok ayip konuya kom$uya! Oyle pijamayla sokaga cikilir mi hic? Cabuk ustunu degistir!! ' derdi.
I$te annesinin sozunu dinlememi$ ve sokaga cikmi$ pijamalilar..
$aka bir yana, bu sene sokaklarda pijama tarzinda kiyafetlerle dola$anlar gorurseniz hic $a$irmayin. Cunku gordugunuz pijamalar oyle bildigimiz pijamalar gibi degil. Koskoca tasarimcilar oturmu$lar ve 80'lerin modasi 'Pajama pants'i gunumuze ta$imi$lar. Ben bu pijamalari sokak modasina yaki$tiramadim. Tabii bir gun gozumuz ali$ir, ho$umuza bile gidebilir. Hatta gidip H&M'den bir pijama pantalon siz de, ben de alabiliriz. Bize yine de belli olmaz. Ama arkada$lar $imdi giyeriz belki ama yillar sonra kendimize sorariz, kafayi mi yemi$iz diye..
Bu benim fikrim tabii. Siz ne dersiniz?

Once 80'li yillardaki modadan bir kare payla$ayim, sonra bugunlere bakariz...
Tamam tamam, durum bu kadar vahim degil :)

Yine aralarinda guzel olanlari var. Yoksa gozum mu ali$iyor ne? :)



Siz nasil buldunuz?

Hiç yorum yok: