Bu Blogda Ara

31 Mart 2012 Cumartesi

MODA DUNYA TURU : bugun bilet moda'nin ba$kenti PARIS'e..
bahar 2012
*** Chanel ***
*** Chloé ***


*** Christian Dior ***




*** Isabel Marant ***
*** Giambattista Valli ***
*** John Galliano ***
*** Louis Vuitton ***
Ben bu uc boyutlu cicekli kalem etegi ve ayakkabiyi cok begendim!!
*** Jean Paul Gaultier ***
*** Valentino ***
*** Yves Saint Laurent ***



















Paris Sokaklari da modaya doydu bu bahar...Ben podyumlarina gore daha cok begendim sokak modasini. I$te Street Style'dan sizin icin sectiklerim :




Canta rengi icin payla$tim bunu. Pembeyi cok sevdigimi soylemi$ miydim? Hic dayanamam.
Benim favorim bu Valentino kiyafeti. $u dogum kilolarimi verdigim anda buna benzer bir elbise kesin almayi du$unuyorum.
Lale etekler tek kelime ile muhte$em gorunuyor

Detaylardaki guzellikleri payla$madan bahar turuna son veremeyecegim.


 
































Once NewYork'da ba$layan ve Londra,Milan,Paris olarak devam eden 'bahar' dunya moda turunu $imdilik tamamladik. Umarim keyif almi$sinizdir. Moda dunya turumuza yaz modasi ile devam ederiz sonra.

Hiç yorum yok: