Bu Blogda Ara

6 Mart 2012 Salı

Saksi gibi puding


Baharın gelişini müjdeleyen, üzerindeki ağır toprak kütlesine baş kaldırarak açan kardelen cicekleri gordum bugun...Cok severim bahari..Cicekler filizlenir , agaclar ye$erir ve ben ki$ uykumdan uyanirim.

Bahar yakla$irken boyle bir puding'i kahve e$liginde sunmaniz nasil da guzel olur...Bahcenizden ya da balkonunuzdan ozel olarak aldiginizi soyleyebilirsiniz ;) Uygulamasi cok basit. Ben denedim.. Ihtiyaciniz olan seyler ;kucuk cam kaplari , cikolata pudingi , browni ya da kurabiye parcalari  ( marketten hazir bulabilirsiniz ) ve nane dali... Eee tabiki bir de yaraticiliginiz..

Ayrintilari asagidaki link'ten bulabilirsiniz.

http://www.marthastewart.com/350027/potted-chocolate-mint-puddings

1 yorum:

LAL dedi ki...

saksı pudingi deniyorum bugün bakalım nasıl olacak???