Bu Blogda Ara

27 Mart 2012 Salı

SPRING KIDS
Ben yaz cocuguyum. Kucukken dogum gunlerimde arkada$larim yaz tatilinde oldugu icin partim annemin kadinlar gunune donusurdu. Pastalar,borekler,tatlilar ve saatlerce suren kadin muhabbetleri ile icilen sonu gelmeyen caylar... O donemlerde cok kiskanirdim bahar cocuklarini. Hem havalari yapi$ik yapi$ik sicak olmazdi hem de butun arakada$lari gelirdi...Eee hediyeleriyle birlikte tabii :)

Yillar gecti; anladim ki hangi mevsim olursa olsun , dogdugumuz gun her zaman ozel ve guzel.

Baharda dogmu$ cocuklar icin gelsin bugunku konum. Eminim bu tarz bir dogum gunu hazirlarsaniz, ufakliklara unutamayacaklari bir gun ya$atmi$ olursunuz. Siz de bir gunlugune cocukla cocuk olursunuz , fena mi yani ;)

*** Somewhere Over the Rainbow ***

*** Honey Bee-Day Party ***

*** Pink butterfly&Frog Garden Party ***

Daha farkli dogum gunu fikirlerinizi ve yorumlarinizi bekliyorum.

Hiç yorum yok: