Bu Blogda Ara

17 Mart 2012 Cumartesi

Ya$adigim yere ne yazik ki daha bahar gelmedi. Bu gidi$le de gelecegi yok gibi. Ama benim bloguma bahar coktan geldi bile :) Burada payla$tiklarimdan da hemen anlamissinizdir zaten.
Cok ozledim bahari...Bir an once $u uzerimdeki ki$ agirligindan kurtulmak istiyorum. Kara bulutlar gitsin istiyorum. Piknik cantami hazirlamak ve eve en yakin olan parka gidip yakici olmayan gune$te saatlerce oturmak istiyorum. Artik gune$ gozlugumu takmak istiyorum...

Baharin en sevdigim yani; pencereleri ,balkon kapisini saatlerce acik tutabilmek ve bahar kokusunun evimi sarmasi...Ne hostur degil mi?

Yalniz dikkat edelim evimizi kelebekler basmasin... Iste penceresini acik unutmus bazi evler ;)



















Evin icinde salincaklar ve kelebekler...Nasil orjinal bir fikir..
Ya da magazaniz varsa ve bahar dekorasyonu icin ilginc fikirler ariyorsaniz, raf yerine yer yer salincaklar kurabilirsiniz mesela...




Yine bir Laura Ashley tasarimi





Kutahya Porselen







Nasil da guzel bir bilezik



Bu kupelerden istiyorum




Evimize eger kelebekler boyle davetsiz geleceklerse, birakin gelsinler :) Cunku coook guzeller!!

Hiç yorum yok: