Bu Blogda Ara

17 Haziran 2012 Pazar

The FATHER DAY
Tarif edilemeyen nadir duygular vardir ya ,biz onlardan en onemlisini gecen yaz ya$adik. Kizimiza kavu$tuk. Aradan tam 10 ay gecti. Ve gozumun onunde buyuyen melegimin babasina nasil a$kla ve sevgiyle baktigina hergun $ahit oluyor ve $a$kinlikla izliyorum. Nasil bir bagdir bu!
$imdi daha iyi anladim ki babalarimiz bizim ilk a$klarimizdir. Ilk oyun arkada$imiz,dostumuzdur...Cocukla cocuk olmayi en iyi ba$aran babalardir cunku. Biz buyudukce gorunmez bir el gibi onlar bizim koruyucu meleklerimize donu$ur ve kac ya$ina gelirsek gelelim ,aramizdan ayrilmi$ bile olsalar, onlar hep bizim koruyucu meleklerimiz olarak kalacaklardir.

Baba olma duygusunu tadabilmi$ herkesin babalar gununu kutluyorum.

Unlu babalarin cocuklariyla oldugu kareleri payla$mak istedim. Bazi fotograflar eski olabilir. Fakat baba olma duygusu hep taze kalacagi icin bu fotograflar da hic eskimeyecektir.
Michael Jordan ve oglu
Obama Ailesi
David Schwimmer ve ailesi
 Jude Law ve cocuklari
Brad Pitt ve ordusu
David Beckman ve oglu yine bir NBA macinda
David Beckman ve kizi Harper Seven

ve diger unluler cocuklariyla birlikte...

Babacim seni cok seviyorum!!!

2 yorum:

addict dedi ki...

Çok duygulanarak okuduğum, çok güzel bir yazı masal... Tüm babaların, baba adaylarının ve babamın babalar günü kutlu olsun

Masal dedi ki...

onlari gulumseyerek hatirlamamiz gereken bir gun, bugun...