Bu Blogda Ara

6 Haziran 2012 Çarşamba

EARLY BIRD

Bir yerlerde okumu$tum. Iki turlu insan vardir : Gune erken uyanarak ba$layanlar ve gece gec yatip gune gec ba$layanlar diye.. Ben ikinci gruptanim. Ne kadar zorlasam da sabah saat 10'dan once benden verim beklemeyin. Ama ak$am 10'a kadar durmaksizin cali$irim o ayri...Eeee durum boyle olunca hafta icleri sabah kahvaltisi eziyet gibi geliyor bana.
Halbuki sabah kahvaltisi, gun boyunca verimli cali$abilmemiz icin cok ama cok onem ta$iyor. Ister bol kalorili , ister meyve veya cornflakes ile geci$tirilen bir kahvalti olsun onemli degil. Onemli olan mideye uyandiktan sonra bir$eylerin girmesi. Bunu ben mi soyledim, inanamiyorum kendime. Cunku sabah belli bir saate kadar agzima bir$ey suremeyenlerdenim. Ama yava$ yava$ kendimi ali$tirmaya cali$iyorum erken sabahlarda kahvalti yapmayi. Sevsem de sevmesem de..

Lafim kahvalti yapmayanlara...Mesela bu hafta bir degi$iklik yapin ve her sabah agziniza bir $ey atmadan evden cikmayin. Cali$ma performansinizda zamanla bir arti$ oldugunu goreceksiniz.

I$te ati$tirmalik orataya kari$ik  kahvalti onerileri :

Tabii ki payla$tiklarim biraz kalorili :( Ama yaz meyvelerini artik pazarda bulmak mumkun. Bu durum i$imizi kolayla$tiriyor...

 


Iyi haftalar herkese!!


Hiç yorum yok: