Bu Blogda Ara

22 Eylül 2012 Cumartesi

IT is a GIRL thing...
 
Bugun ya$adigim $ehirde 'mu$teri gunu'ydu. Cok eglendigim gunlerden birisidir. Ali$veri$ yaptiginiz her neresi olursa olsun, kasada kucuk bir hediye verirler. Zaten ali$veri$ten uzak duramayan kadinlar , bu kucuk jest ile cezbedilen ideal mu$teri oluverirler. Ben ve 13 aylik kizim bu gruba dahiliz...Benim genlerimle mi, yoksa Havva'nin genleriyle alakali bir durum mu ku$ku duydugum bu ali$veri$ deliligi, kizimda da kendini gostermeye ba$ladi. Daha kendileri 13 aylik olmasina ragmen en sevdigi reyon, ayakkabi reyonu...Kendi numarasinda hangi ayakkabiyi denetirsem deneteyim , buyuk keyifle ayagini uzatip itiraz etmeden deniyor. Ustune de,iki di$iyle birlikte gulumsuyor... Gelecekten endi$eliyim ;)


Ha bu arada fotograftaki benim kizim degil. Bu, demek ki 1 ya$ini doldurmu$ ba$ka bebeklerin de suslenmeyi sevdiklerini ve kizimin normal oldugunu anlamama yardimci olacak bir fotograf sadece :)
Bugunku ya$adigim ali$veri$ cilginligini, ' IT is a girl thing' adli konu ba$ligimla peki$tirmek istedim...ve sizlerle yine sadece bizlere hitab eden fotograflari payla$iyorum.

Herkese iyi haftasonlari...
 

Hiç yorum yok: