Bu Blogda Ara

15 Eylül 2013 Pazar

Merhabalar!!! Masal'i yoklugumda takip edenlere, aramiza yeni katilanlara ve katilacaklara...

Uzun zaman oldu, degil mi? Sizi bilmem ama ben ozledim buralarda olmayi, sizlerle payla$mayi...

Cok yogun bir yaz gecirdim. Diger yillarla kiyasla, gune$li yaz gunleri ya$adik.
Ve nasil gecti anlamadim:( $imdilerde, kara bulutlar sanki bayram eder gibi ele gecirdi gune$in ula$abildigi heryeri.
E hal boyle olunca , bilgisayar ba$inda vakit gecirme zaman ortalamasi da artti. Hazirladigim ar$ivi, biriken duygularimi payla$mak icin firsat var $imdi. Bebeklerimin izin verdigi olcude Masal'da olmaya devam :)



Hayal - Masal - Hayat diye ba$lamak istiyorum...

Ayrilmaz uclu cunku bunlar...

Hayaller olmazsa ne kadar da sIkici olur hayat. Kendimiz icin yazdigimiz masala ula$mak icin yapilan cabalar , bunlarla birlikte gelen hayalkirikliklari ama hayalleri gercekle$tirdigimizde  ise ula$ilan mutluluklar , degil midir hayat?

Bu hayaller biraz abartiya kacsa, kime zarari olur ki..

O yuzden bugun sizlerle abartili hayallerimi payla$acagim! Yanli$ okumadiniz.. Bugun abartacagim!!!
Hadi hadi durust olun , sizler de evinizde boyle odalar istemez miydiniz? :)

Hayalimin evine hosgeldiniz!! Cekinmeyin iceri girin...


Boyle bir mutfak her kadinin hayalidir...

 
 
Secin, begenin, alin ; hangi misafir odasinda kalmak istersiniz?





 Bu da benim yatak odam :)


Ve banyom..


 
Ama soyle bir manzara ile birlikte olsa hayir demem hani :)

 
Eee , o kadar kiyafete ve ayakkabilara da genis bir soyunma odasi lazim
 
 
 
Buyrun salonuma gecelim...



 
Piyano kursunda ikinci senem.. Boyle bir odada piyano resitali vermem icin ise daha 30 senem var :)
Ama hayalini kurmam icin 30 saniye yeter...
 
 
Cocuklarimin oyun odasi :




Bahcemde benimle birlikte kahve icmeye ne dersiniz?
 

 
 Aksam gune$in bati$ini izlemek ayri bir zevktir, benim hayal evimde...


 
 Boyle eve , boyle araba lazim desem ; cok mu abartmi$ olurum :)

 
Hayalsiz kalmayin!! Bol hayalli, mutlu gunler diliyorum...

Hiç yorum yok: