Bu Blogda Ara

4 Ağustos 2012 Cumartesi

YEMEYE kiyamayacagimiz CAAANIM Pastalar...

Temmuz ayi biraz aksattim , biliyorum.. Cok yogun gecen bir ay oldu.. Ne de olsa tatile gittim geldim, sonra benim dogum gunum, sonra kizimin dogum gunu sonra sonra.. derken bir bakmi$im temmuz goz acip kapayincaya kadar gecmi$. Cok da guzel gecmi$!!
Buyuk bir enerji toplayip geri dondum Masal'ima.. Dogum gunleriyle dolu bir ay oldugu icin, bugun harika yaraticiliklarla yapilmi$ dogum gunu pastalarini payla$acagim sizlerle...Kizim bir ya$ina girdigi icin biraz bebeklere gore olanlara odaklanmi$ olabilirim , ho$ gorun artik :)



















Son payla$tigim, sanirim bir sonraki dogum gunu pastam olucak. Cok begendim..

Nasillar? Siz hangisini en cok begendiniz?

2 yorum:

Ayşe Erdeviren dedi ki...

Harika pastalar yenmesi için mi yapılmış, seyirlik mi?

Masal dedi ki...

ben kiyamazdim yemeye..benim icin seyirlik :)